Ladda upp på Östergatan inför söndagens match

På söndag den 4 juni klockan 15.00 är det avspark i ett rafflande toppmöte mot gästande Utsiktens BK på Visma Arena. Självklart sker i vanlig ordning den bästa uppladdningen på Östergatans restaurang med uteservering, sportbar och restaurang. Soligt väder och sommartemperaturer väntar, så se till att boka bord redan idag genom att maila Östergatan på ostergatan@ostersif.se inklusive antalet i ert sällskap. För övriga frågor om restaurangen och bokningar hänvisas ni till samma mailadress eller på telnr: 0470-73 12 50

Östergatan öppnar 13.00, två timmar innan avspark. Kom i god tid och ladda upp med oss!
Tänk på att du ska ha köpt din matchbiljett innan du äntrar restaurangen. Det gör du enklast och smidigast på vår biljettsida!

I restaurangen gäller följande matchmeny på söndag:

Räkfrossa med nybakat bröd, hemkärnat smör, färska  räkor i massor, västerbottenpaj, varmrökt lax från Vägga Rökeri, citronaioli på brynt smör, färskpotatis, sallad och lite annat smått och gott. Inklusive jordgubbar + vispad grädde.
295 kr / person.

Meny i Sportbaren:

Räkfrossa med nybakat bröd, hemkärnat smör, färska räkor i massor, västerbottenpaj, färskpotatis, citronaioli på brynt smör.
179 kr/person

En iskall Budvar 33cl: 59 kr
Välkylt vittvin från norra Italien: 65 kr/glas.

Varmt välkomna till Östergatan på Visma Arena!