Lill-lördag på Östergatan den 27/9

Onsdag den 27 september klockan 19.00 väntar ny stormatch mot Helsingborgs IF och då är det också åter dags för uppladdning på fantastiska Östergatan som slår upp portarna klockan 17.00!

Lill-lördag och after work-tider. Vad passar då inte bättre än att samla företaget, vänner & familj till Visma Arena där ni kan äta och dricka gott samt se fotboll när den upplevs på allra bästa sätt!

Bar 1930

Här samlas alla hemmasupportrar och sjunger upp sig inför match.

Till denna match kommer det grillas burgare på uteserveringen som vi serverar ur varmt brioch med chipotelkräm och pico di gaio + att vi ställer upp en buffé med coleslaw, vitlöksrostad potatis, tryffelkräm och annat gott!
179 kr

Restaurangen

Här serveras Biff tagliata, pepparsås på färsk peppar, vitlöksrostad potatis, tryffelkräm, ljumna oliver, 2 x sallad samt färska munkar & kaffe.
295 kr

Till barnen

Pasta Bolognes med riven parmesan
69 kr

Trycket är högt så boka bord redan idag till ert sällskap. Maila till ostergatan@ostersif.se för bordsbokning och om ni har andra funderingar.
Ni köper er matchbiljett på vår biljettsida.

Varmt välkomna till en ny härlig matchdag!