Maximera matchdagsupplevelsen hos Östergatan på lördag

Nu på lördag den 11 november väntar en avgörande omgång i Superettan. Östergatan förbereder inför en stor uppladdning med mat & dryck av hög klass. Restaurangen och BAR 1930 öppnar portarna kl 13.00 för den ultimata matchdagsupplevelsen.

Lördagsmenyn ser ut som följande:

RESTAURANGEN

Restaurangdelen av Östergatan avser större sällskap.

Buffén som gäller här: Helstekt biff med lök, krispig potatis med parmesanosten och vitlök, tryffelsky, Småländska charkuterier, nybakat bröd med vispat smör och sallad. Munkar & kaffe ingår i priset. 295 kr. Barn under 12 äter buffé för 69kr

Boka bord i restaurangen redan nu för att säkra bort till ert sällskap. Detta gör du genom att mejla Östergatan på ostergatan@ostersif.se och anger antalet i sällskapet samt om ni har eventuella önskemål.

BAR 1930

Sportbaren avser supporterföreningen East Front och publik med hemmaståbiljett.

Här gäller följande buffé: Helstekt biff med lök, hårt kryddade fries, chilibearnaise, sallad, smör & bröd. 179 kr.
Medlemmar i East Front har 15% rabatt på hela notan inne i Bar 1930.

Varmt välkomna till Östergatan på matchdag!