Medlemserbjudande till lördagens match

På lördag är det dags för den tredje omgången i Superettan. Öster kommer från två raka vinster och dessutom en fantastisk publiksiffra i hemmapremiären i måndags. Nu laddar vi om och det rejält! För på lördag väntar en ny fotbollsfest på Visma Arena. Öster möter AFC Eskilstuna med avspark 13.00 och till denna match har vi ett exklusivt erbjudande till alla er med passivt medlemskap. Ta med en vän, granne eller förälder helt gratis! Du kan också köpa till rabatterade biljetter på sidan.

Du som redan tecknat ditt medlemskap i år, klicka här och ta ut en fribiljett till Familjeläktaren eller på Ståplats!

Du som ännu inte har tecknat ditt medlemskap, klicka här för att bli medlem och samtidigt ta ut en fribiljett på Familjeläktaren eller på Ståplats!

Kom som vanligt i god tid. Östergatans restaurang med uteservering och sportbar öppnar 11.00 och insläpp till läktaren sker 12.00. Varmt välkomna till en ny härlig match på Visma Arena med Östers IF!