Midsommarhälsning från Östergatan

Sedan Östers IF tog över driften av Östergatan i slutet av förra året har verksamheten utvecklats på ett starkt sätt. Luncherna lockar fler och fler besökare och vår konferens- och evenemangsverksamhet har kommit i gång på riktigt. Framför allt har många hittat till Östergatan på matchdagar vilket är väldigt glädjande. Såväl restaurang som loger och lounger är välbesökta och i Tommy Svensson Lounge skapar East Front en härlig stämning varje match fram till avspark.

Sedan en tid tillbaka jobbar Danielle Brust hos oss som konferens- och eventansvarig. Vi hälsar henne varmt välkommen till Österfamiljen! Det är till henne ni hör av er med bokningar och andra förfrågningar. Vi skräddarsyr ert evenemang så att det blir precis som ni vill ha det. Vi har lokaler för både det lilla mötet och den stora festen.

Ni når Östergatan på följande kontaktuppgifter:

ostergatan@ostersif.se

0470 – 73 12 50

Varmt välkomna till oss och ha en riktigt härlig midsommar!