Säljgurun Mikael Arndt gästade Österfamiljen

I torsdags gästade säljgurun Mikael Arndt vårt affärsnätverk Österfamiljen.

Mikael är en av de främsta föreläsarna i Europa och höll i en exklusiv föreläsning för vårt nätverk på Östergatans restaurang. Han pratade såklart om försäljning i stort men också om vikten att sätta mål och betydelsen av just nätverk.

Vi tog givetvis också en titt på tabellen tillsammans med klubbdirektör, Jens Magnusson och sportchef, Vito Stavljanin.

Natalie Hall Serrate berättade även om Svensk Elitfotboll pris "Årets Affärsteam" som delades ut till Östers IF med jurymotiveringen: "Genom struktur och systematiskt arbete, har Östers IF påbörjat en resa för ett allsvenskt lagbygge där hela föreningen bildar ett starkt affärsteam".

Kul att träffas i nätverket igen och denna gång få prata försäljning med varandra. Vi börjar bli riktigt många i familjen nu, så stort tack till alla de 170 partners som tog sig tid och lyssnade på föreläsningarna samt deltog i nätverkslunchen.

Vill ert företag bli en del av stans snabbaste växande företagsnätverk? Ta en kontakt med Försäljnings- och marknadsansvarig, Natalie Serrate, om ni är intresserade av att bli en del av Österfamiljen: natalie.serrate@ostersif.se