Napolitansk uppladdning på Östergatan

Fredagen den 26 maj kommer Landskrona BoIS på besök till Växjö och Visma Arena för en ny spännande match i Superettan. Boka redan nu in uppladdning på Östergatan som kommer att bli något alldeles extra.

Sportbaren

Här öppnar vi upp för After work redan klockan 16.00. Kom och njut i solen på vår fina uteservering med en massa härlig musik. Vi kommer att ha souvenirvagnen på plats med grymma erbjudanden på bland annat Napolikollektionen. Dessutom mat och dryck i italienskt tema. Vi dukar upp en härlig buffé med italienska charkuterier, nybakt bröd, sallad, oliver och mycket mer. Dessutom pizzaslice av  vedungsbakade napolitanska pizzor. Allt detta för endast 179 kronor. Vi kör också Birra Moretti och Mimosa (bubbel och färskpressad apelsinjuice) för 59 kronor. Klockan 18 kommer Klubbdirektören och Sportchefen till Sportbaren för att prata Öster.

Östergatan

Här slår vi upp portarna klockan 17 och även här kör vi italienskt tema. En grym italiensk buffé kommer att dukas upp för 295 kronor. Vi har såklart ett härligt utbud av kylda drycker i vanlig ordning. Boka ditt bord redan idag genom att gå in på ostergatansrestaurang.se. Alla som bokar bord i restaurangen innan onsdag får köpa biljetter till matchen för endast 100 kr/st. Ange antal och mailadress i samband med bokningen så får du en unik biljettlänk skickad till dig. Max 10 biljetter per sällskap.

Vi ser fram mot att träffa er alla på fredag och tänk på att varje spenderad krona på Östergatan är en krona till Östers IF.

Välkomna!