Ny avsparkstid fastställd på lördag

Ny avsparkstid är nu fastställd till på lördag mot AFC Eskilstuna.

Östers IF vill börja med att tacka varje en av er 5122 personer som tog er till Visma Arena igår. Ni skapade en härlig inramning och bar fram laget till tre nya och starka poäng!

På lördag väntar en riktigt idrottsdag i Växjö som verkligen visar att vår arenastad är något utöver det vanliga. Öster spelar hemma mot AFC Eskilstuna i Superettan samtidigt som både Växjö Lakers och Växjö Vipers har slutspelsmatcher på schemat. Givetvis vill vi att Växjöpubliken skall ha möjlighet att ta del av så mycket liveidrott som möjligt. Avsparkstiden på lördag flyttas därför från klockan 15.00 till klockan 13.00. Vi vill rikta ett stort tack till AFC Eskilstuna som varit tillmötesgående i processen och ser fram emot en spännande lördag. Östergatan med uteservering kommer att öppna klockan 11 och Visma Arena klockan 12.

Håll ögon och öron öppna för olika erbjudanden som kommer under veckan. In och köp din biljett redan idag på Östers IF - Startsidan (ebiljett.nu).