Nyckeln till framgång – på planen och på vägen

Startklara med stil!

Ett härligt ögonblick när våra spelare från Östers IF – Adam Bergmark Wiberg & Manasse Kusu – satte sig bakom ratten på sina sprillans nya bilar från Holmgrens Bil. Det är inte bara ett sätt att färdas från punkt A till B, det är en resa mot framgång och äventyr både på och utanför planen.

Det känns fantastiskt att starta dagen med en bil som inte bara tar mig till träningar och matcher, utan som också speglar den professionalism och kvalitet vi strävar efter i Östers IF” säger, Adam Bergmark Wiberg, Spelare, Östers IF.

Vi på Holmgrens Bil är entusiastiska över att våra bilar är det som fått förtroendet att transportera Östers IF:s A-lags spelare och Akademispelare. Det här partnerskapet handlar om mer än bara bilar; Det handlar om att stötta laget och vara en del av gemenskapen i Småland” säger, Henrik Karlsson, Platschef, Holmgrens Bil.

Besök Holmgrens Bils hemsida.