Onsdagens matchmeny på Östergatan

Onsdag den 22 maj klockan 19.00 väntar ett hett toppmöte i Superettan mellan Östers IF och Landskrona BoIS på Visma Arena. Inför matchen förbereder vi med vad som väntas bli en solig uppladdning på uteserveringen denna "Lillördag" på Östergatans restaurang och BAR1930.

Östergatans restaurang
Denna del är för er som planerar att boka upp ett bord för att äta och dricka gott i ett större sällskap. För entré in hit måste du ha en sittplatsbiljett som du smidigast köper via vår biljettsida. Mat & dryck beställs inne i restaurangen.

Matchmeny i restaurangen: Honung- och chilikyckling, hickoryglaserade kamben, idahopotatis, liten club sandwich, pepperoni, varm BBQ-sås, coleslaw, apelsinkokta morötter, grönsallad med färskaskott, lingonbakad lök, saftigt majsbröd och rökt vispat smör.

Dessert & kaffe ingår i priset: Pain au chocolat
295 kr/person

Boka bord redan idag genom att mejla restaurangen: ostergatan@ostersif.se

BAR1930
Sportbaren där hemmasupportrar samlas två timmar innan avspark för att ladda upp med mat & dryck. Avser publik med Hemmaståbiljett som du billigast köper via vår biljettsida. Mat & dryck beställer du inne i BAR1930.

Matchmeny i BAR91930: Hickoryglaserade kamben, idahopotatis, coleslaw, grönsallad, apelsinkokta morötter, majsbröd och rökt smör.

Varmt välkommen till en fantastisk matchdag på Östergatan och Visma Arena!