Öster och Bravida skriver nytt avtal

Öster och Bravida förlänger och fördjupar sitt mångåriga samarbete.

Öster fortsätter att ta kliv framåt på företagsmarknanden. Bravida har varit en viktigt samarbetspartner till föreningen under många år. Nu står det klart att samarbetet förlängs ytterligare tre år och att Bravida kliver upp som Premiumpartner till föreningen.

- Vi är mycket glada till att Bravida vill vara med på vår spännande resa framåt och de kommer att finnas med kring föreningens alla olika delar framöver. Bland annat kommer ni att få se en större exponering på Visma Arena och på våra matchställ för såväl akademi- som representationslag, säger klubbdirektör Jens Magnusson.

Roger Jarnemyr, som är avdelningschef på Bravida, ser också fram emot det fortsatta samarbetet:

- Vi på Bravida ser fram emot ett fortsatt starkt samarbete med Öster och en spännande resa med Allsvenskan som målet.

Bravida har i Växjö avdelningar inom el, tele/data, vs, ventilation, automation och storkök.