Östergalan 2023

Varmt välkomna till årets Östergala på Elite Stadshotell i Växjö!

En kväll där vi ser tillbaka på säsongen som gått tillsammans med spelartruppen, ledare, partners och supportrar. Galan inleds med mingel klockan 18.00 och fortsätter sedan med ett scenprogram som kommer bjuda på underhållning och prisutdelningar.

Observera att det är två preliminära datum p.g.a. Östers serieplacering. Endast ett datum kommer gälla. Då biljetten är bindande behöver du reservera följande datum: lördag 18/11 eller lördag 2/12. Vi uppdaterar löpande kring exakt datum via den mailadress du anger i bokningen.

Går att boka upp till 6 personer per bokning/besökare till Östergalan.

Efterfesten kommer att ske på Grace Nightclub.
Inträdesbiljett till Grace köps separat via gracenightclub.se

KÖP DIN BILJETT HÄR

I entrébiljetten ingår:
- Välkomstbubbel och mingel
- Tvårättersmiddag alt. Julbord (beroende på datum)
- Scenunderhållning
- Liveband
- Prisceremoni

Du har möjlighet att köpa till ett dryckespaket för 195:- som avser två dryckesbiljetter. Här gäller fritt val av öl, läsk, cider eller vin. Finns även tillgång till barbeställning.

Ett begränsat antal platser finns. Se till att säkra din biljett redan idag!
OBS: Ej återbetalningsbar biljett.