Östermagasin för medlemmar

Östers IF bjuder in dig som Östermedlem till en exklusiv premiär!

På måndag den 20/9 spelar vi in första avsnittet av ”Östermagasinet”. Ett fullmatat nyhetsmagasin med information från alla delar av föreningens verksamhet. Det blir lägesrapport från och intervjuer med nyckelpersoner och ansvariga för de olika delarna (Elit, Akademi/Ungdom, Öster i Samhället, Arenan etc.) presentation av de senaste tillskotten i organisationen i form av ny klubbdirektör och sportchef samt föreningens planer för Restaurang Östergatan - bland mycket annat.

Detta är en del i vår ambition att sprida aktuell information kring föreningens verksamhet till medlemmarna. Vi tror att detta kan bli ett bra komplement till de traditionella medlemsmötena som inte har kunnat genomföras på ett bra tag. Det är dessutom så att vi har medlemmar spridda över hela Sverige (och utomlands också för den delen), så på detta sättet kan vi nå ut till alla.

Hur kommer det att gå till? Jo, vi spelar som sagt in magasinet i början av nästa vecka och några dagar senare kommer alla medlemmar få en inloggningslänk för att kunna titta på programmet när man vill. Alla medlemmar kommer dessutom att ges möjlighet att skicka in frågor som man vill ha svar. Vi ser sedan till att de blir besvarade av rätt person under sändningens gång. Länk till frågeformulär hittar du genom att klicka här.

Senast söndagen den 19/9 vill vi ha dina eventuella frågor.

Om detta fungerar tillfredsställande och uppskattas av medlemmarna så hoppas vi återkomma med ett aktuellt magasin några gånger per år. Detta ersätter som sagt inte våra traditionella medlemsmöten. Dessa återkommer när de kan arrangeras på ett tryggt och säkert sätt.

Bästa Öster-hälsningar,

Jacob Gustafson, Marknad- och Kommunikationschef