Östers IF bjuder in till föreningsmatch den 22 maj

På onsdag den 22 maj klockan 19.00 är det dags för nästa hemmamatch på Visma Arena där Öster möter Landskrona i ett nervkittlande toppmöte i Superettan. Till denna match bjuder Öster och vår matchvärd Human Solutions in ungdomslag/idrottsföreningar till att uppleva elitfotboll på plats.

Den 22/5 bjuder vi tillsammans med vår matchvärd Human Solutions,fri entré för alla ungdomslag upp till 18 år inklusive tränare/ledare som står för ett viktigt och fint arbete för alla barn & ungdomar inom den fantastiska idrottsrörelsen.

Samla ihop minst nio aktiva inklusive ledare och skapa en lagaktivitet utöver det vanliga och som dessutom inte kostar er något. Ni får sitta samlat som lag på läktaren och njuta av fotboll när den upplevs på allra bästa sätt! Dessutom erhåller alla aktiva varsin gympapåse av vår matchvärd som kan hämtas ut i nära anslutning till Familjeläktaren vid Sektion N.

Maila till jonatan.larsson@ostersif.se och ange vilken förening/lag ni tillhör samt hur många ni blir till antalet inklusive ledare. Ni får sedan biljetterna utskickade till angiven epost-adress.

Hör av er till oss senast måndag den 20 maj för att nyttja detta unika erbjudande.

Vi ser framemot att välkomna er till Visma Arena!