Östers IF förstärker sin position med tre nya nätverkspartners

Östers IF är stolta över att kunna meddela att klubben har ingått avtal med tre betydande företag som officiella nätverkspartners. Dessa partnerskap är en fantastisk bedrift och styrker vår status som en ledande klubb inom vår bransch.

Genom att välkomna dessa nya partners har Östers IF visat sin attraktionskraft och förmåga att dra till sig framstående företag. Var och en av dessa partners har en stark tro på vår klubbs vision och delar vårt engagemang för att främja idrott och stärka gemenskapen i vår region.

- Vi är oerhört glada över att välkomna dessa tre nya partners till Östers IF-familjen. Deras engagemang och stöd är ett tydligt erkännande av vår klubbs framgångar och potential. Tillsammans kommer vi att bygga starka relationer, öka vårt inflytande och skapa en ännu mer dynamisk och framgångsrik framtid för Öster. Jag är övertygad om att dessa partnerskap kommer ta oss till nya höjder och göra en verklig skillnad i samhället. Säger Natalie Serrate, Försäljnings- och marknadsansvarig på Östers IF.

De tre företag som har anslutit som nätverkspartners kommer att presenteras ingående var och en för sig framöver.