Östers IF söker matchpersonal

Vill du bli en del av en ny och spännande tid i Östers IF? Just nu söker vi personal till våra A-lagsmatcher på Visma Arena!

Östers IF är en förening som ständigt är i utveckling och har en mycket spännande tid till mötes. Vi har en långsiktig målsättning om att bli en organisation som är redo för Allsvenskan, både på och utanför plan. Nu är vi ute efter att bli större och starkare på alla fronter, där vi söker efter dig som vill bli en del av vår fantastiska matchorganisation och vara med och bidra till att stärka våra evenemang.

Vi söker:

Publikvärdar

Vi letar efter dig som vill bli en viktig del av Östers IF. Vill du ha ett stimulerande volontäruppdrag och samtidigt bli en del i Östers härliga publikvärdsgäng? Som publikvärd blir du en del i en anrik fotbollsförening på frammarsch och ett ansikte utåt mot alla våra besökare. Vi sätter stort värde i service och bemötande av alla våra gäster. Arbetsuppgifterna som publikvärd består framför allt i att skapa ett tryggt, säkert och välkomnande evenemang för alla.

I publikvärdsgänget ingår även halva potten-försäljarna. Där går samtliga intäkter till Östers Akademi- och Ungdomsverksamhet och du blir en viktig kugge i vår ungdomssatsning. För att bli publikvärd måste du vara 18 år fyllda och inte finnas med i belastningsregistret.

Som publikvärd får du:

· Publikvärdsutbildning.

· Stort socialt kontaktnät.

· Lättare förtäring vid alla matcher.

· Uppstartsträff och gemensam säsongsavslutning med middag.

· Kunskap i HLR och första hjälpen.

· Del i ett lojalitetsprogram med belöning efter antalet matcher per säsong.

Ansvarig för publikvärdar och halva potten är Publikvärdsansvarig, Lasse Jonsson Rydmark.
Mail: lasse@ostersif.se
Mobil: 070-676 77 70.

Biljettförsäljare

Som försäljare på arenans biljettservice blir du en del av ett härligt gäng i matchorganisationen med inriktning på att ge god kundservice. Vi värdesätter att du har lätt för att arbeta med surfplattor (iPad) eller andra digitala enheter samt kan vara snabb och effektiv vid köp av biljetter. För att arbeta som biljettförsäljare hos oss skall du ha fyllt 17 år. Inget krav på tidigare erfarenhet inom försäljning och du blir upplärd innan matchdag. Omfattar cirka tre timmars arbete för varje tillfälle. Biljettservice öppnar alltid två timmar innan avspark.

Som biljettförsäljare får du:

· Lättare förtäring och dryck vid alla matcher

· Kontaktnätverk inom elitfotbollen

· Möjlighet för ytterligare uppgifter på matchdagar

· Arvodering på matchdagar

· Inbjuden till gemensam säsongsavslutning med middag

Ansvarig för biljettförsäljare är Evenemangsansvarig, Jonatan Larsson.
Mail: jonatan.larsson@ostersif.se
Mobil: 0470 - 73 12 06

Souvenirförsäljare

Som försäljare av souvenirer och merchandise i Östershopen är du en del av ett fantastiskt säljande team i matchorganisationen. Vi värdesätter att du bemöter kunder med en aktiv, glad och positiv energi. Erfarenhet av att sälja är meriterande men inget krav. För att arbeta som souvenirförsäljare hos oss skall du ha fyllt 17 år. Souvenirshopen öppnar alltid en timma innan avspark.

Som souvenirförsäljare får du:

· Lättare förtäring och dryck vid alla matcher

· Kontaktnätverk inom elitfotbollen

· Möjlighet för ytterligare uppgifter på matchdagar

· Arvodering på matchdagar

· Inbjuden till gemensam säsongsavslutning med middag

Ansvarig för souvenirförsäljare är Evenemangsansvarig, Jonatan Larsson.
Mail: jonatan.larsson@ostersif.se
Mobil: 0470 - 73 12 06