Över 700 sålda säsongskort

Öster kan gladeligen meddela att vi har passerat 700 sålda säsongskort för säsongen 2023 med en dryg vecka kvar till hemmapremiären. En siffra som överstiger förra årets försäljningssiffra. Ett bevis på att Öster är en förening på frammarsch och går mot nya höjder - men det är inte för sent att bli en del av detta!

Med ett säsongskort får du tillgång till alla våra hemmamatcher och en mängd förmåner. Du kan också njuta av en förstklassig sittplats på valfri plats på Visma Arena. Om du också vill vara en del av en ny och spännande tid för Öster, kan du köpa ditt eget säsongskort idag. Var med oss från start när vi går in i en ny säsong.

KÖP DITT SÄSONGSKORT IDAG!
🎟️ Östers IF - Säsongskort: Superettan 2023 (ebiljett.nu)

Vi ses på Visma Arena i hemmapremiären mot Trelleborgs FF den 10 april kl 15.00!