Pangstart på årskortsförsäljningen

Vid lunchtid igår släpptes säsongskorten för 2024 och försäljningen fick en flygande start.

Intresset kring Östers IF är större än på länge och många blickar redan fram emot nästa säsong. Rekordmånga valde också under de första timmarna efter att årskorten släppts upp att förnya sitt kort till 2024. Särskilt på Södra Stå kunde vi notera ett stort intresse.

Till alla som förnyar sitt årskort innan 31 december och dessutom är medlemmar i East Front kommer vi att bjuda in till en upptaktsträff i Bar1930 på Visma Arena. Där kommer företrädare för föreningen, tränare och spelare att finnas på plats och vi kommer att bjuda på enklare mat. De som köper/förnyar sitt årskort senare och som är medlemmar i East Front kommer att kunna köpa en plats på evenemanget.

För medlemmar i Östers IF kommer vi att ha ett medlemsmöte inför säsongsstarten likt förra året där spelartruppen, ledarstaben mm kommer att presenteras och medemmar får möjlighet att ställa sina frågor.

Passa gärna på att bli medlem i Sveriges två finaste föreningar redan idag!