Publikinformation Östers IF - Länslaget (försäsong)

Nu börjar det närma sig försäsong och äntligen ska vi få börja spela lite matcher, och se Östers IF spela matcher igen.

Vi inleder dock säsongen som vanligt i Tipshallen, nu på fredag (28/1) med en match mot Länslaget, som är sammansatt av Smålandsposten med dom bästa spelarna i länet. Oerhört roligt tycker vi!

Information följer:

För att du ska få tillträde till matchen och Tipshallen så behöver du ha ett aktuellt vaccinpass, samt ha löst biljett innan. Detta gäller även säsongskortsinnehavare, dock får ni er fysiska biljett gratis mot uppvisande av säsongskort. Detta är för att det enklaste sättet för oss att säkra vårt evenemang är att enbart sälja förköp.

Det kommer vara uppdelat i två sektioner, västra och östra läktaren, separata ingångar, och ni kommer inte få möjlighet att byta sektion när ni väl fått er biljett. Det är otroligt viktigt att vi hjälps åt för att få möjlighet att se Östers IF live under säsongen 2022.

Så era biljetter då: Biljettservice på Visma Arena kommer hålla öppet under hela matchdagen, samt må-fr 11-13 nu under veckan. Utöver det är kansliet bemannat mellan 08-17 må-fr, så det går bra att hämta sina säsongsbiljetter där med.

Biljetterna kostar 100 kr/st.

Frågor: gustav.thiel@ostersif.se