Publikinformation: Östers IF - Länslaget (Tipshallen)

Varmt välkommen till årets första match!
Försäsongen 2024 är här och enligt traditionen kör vi igång med matchen mellan Östers IF och Länslaget inne i Tipshallen.

Avspark
: 19.00
Insläpp: 18.00
Uppladdning på Bar 1930 (Östergatan): från 17.00 fram till avspark

Nedan finner ni viktig publikinformation inför evenemanget

INSLÄPP OCH INTAG AV FÖREMÅL/VÄSKOR

• Alla typer av väskor är förbjudna att ta med in
  • Förbudet omfattar även alla typer av plastpåsar och kassar
  • Undantag ges av medicinska skäl samt skötväskor
  • Mat, dryck, burkar, flaskor och paraplyer får ej tas med in
  • Enskild kö för de som har förköpt sin biljett
  • Enskild kö för de som köper sin biljett inne i Tipshallen

BILJETTER
Köp din biljett i förväg på ostersif.ebiljett.nu för att spara pengar och undvika köer.
Alla barn upp till 12 år går in gratis utan biljett.
Alla träningsmatcher och Svenska Cupen ingår för dig som har köpt Säsongskort 2024. Visa upp säsongskortet för entrépersonalen in till Tipshallen.

• Ha din biljett utskriven eller tillgänglig i din mobil vid inpassering (undvik skärmdumpar)
  • Alla biljetter visas upp och kontrolleras vid insläppet
  • Biljetter säljs även i Tipshallens entré - här tillkommer en administrationsavgift
  • Kort- eller swishbetalning
  • Inga kontanter

MAT & DRYCK

BAR 1930 på Östergatan håller öppet från 17.00 för den perfekta AW:n fram till matchstart. Här erbjuds en smarrig matchbuffé och kylda drycker. Se matmenyn här. Utöver detta är två kiosker öppna inne i Tipshallen som erbjuder traditionellt kiosksortiment. Endast swishbetalning i kioskerna.

SOUVENIRER
Souvenirvagnen är på plats vid Tipshallens entré påfylld med det allra senaste från Österbutiken. Till denna match kommer vi bland annat ha försäljning av den nya försäsongströjan. Denna tröja kommer även att säljas i vår webbutik med släpp under torsdagen. Mer information kommer!

MATCHBLAD
Ett enklare matchblad inklusive laguppställningar kommer att finnas tillgängligt vid entrén till Tipshallen.

KONTANTFRITT
Kontantfritt, inga undantag. Detta gäller restaurang, kiosk och biljettluckan.

Rökfritt
Tipshallen är en rökfri hall, inga undantag.

PARKERING/LOKALTRAFIK
Parkera kan man göra på flera ställen i samband med match, I11-området, vid Fortnox, alternativt vid TeleConsult Arena och Värendsvallen. Smidigast är dock alltid att åka lokaltrafik. Flera linjer stannar precis utanför arenan, gå in på Länstrafiken Kronoberg för att hitta just din linje.