Rösta på Östers IF i hemmaklubben

Unibet, som är huvudpartner till allsvenskan, driver ”Hemmaklubben” som en del av samarbetet med Svensk Elitfotboll. Välj din hemmaklubb och påverka hur 20 miljoner kronor fördelas mellan klubbarna i Superettan och Allsvenskan.

Supportrarna är med och påverkar summan som varje klubb får ta emot. Registrerade användare på Unibets hemsida kan välja ett favoritlag som hemmaklubb och är då med och gör skillnad och bidrar till att klubben får mer resurser för att fortsätta utveckla verksamheten. Summan kommer att fördelas utifrån andelen av de totala antalet röster som respektive klubb får.

Det lag som har fått flest röster från supportrarna i Hemmaklubben får två miljoner kronor. Pengarna kommer delas ut till varje klubb i samband med avslutningen av Superettan och Superettan.

Rösta på Östers IF i hemmaklubben här.

Unibet om spelansvar och anti-matchfixning.

Åldersgräns 18 år | Regler och villkor gäller | stödlinjen.se | spelpaus.se | Spela ansvarsfullt