Ta med matchaffischen till jobbet!

Vi räknar ner dagarna till Fotboll för alla-matchen som spelas måndag den 18 september kl 19.00. Över 5 000 har redan hämtat ut sin fribiljett och nu skall vi tillsammans göra ett krafttag för att få fler till Visma Arena. Er hjälp blir avgörande för att få maximalt stöd till denna oerhört viktiga match i Superettans slutstrid.

Sätt upp matchaffischen på din arbetsplats

Nu behöver vi er hjälp till att sprida ordet. Skriv ut matchaffischen och sätt upp på din arbetsplats. Vid entrén, dörren till fikarummet, kontorsrum, klassrum - helt enkelt var som helst på din arbetsplats!

På affischen finner du en QR-kod som personen scannar med hjälp av sin kamera på mobiltelefonen som sedan leder till vår biljettsida där vem som helst kan hämta ut sin fribiljett.

Ladda ned matchaffischen här och skriv ut i A4-format:
MATCHAFFISCH i A4-format