Semesterstängt på kansliet v.27-29

Vi vill först och främst tacka alla supportrar för en fantastisk vårsäsong på Visma Arena. Det blev en stark avslutning på hemmaplan i måndags och vi kan nu blicka fram mot den sista matchen på söndag innan Superettans sommaruppehåll där laget ska ta sig ner till Trelleborg för att hämta hem tre poäng.

Vecka 27, 28, 29 är det stängt på Östers kansli under speluppehållet. Du som vill nå oss via mejl gör det via vår kontaktinfo på hemsidan där du finner kontakt till Marknadsavdelningen, Akademi & Ungdom, Öster i Samhället och Östergatan.

Vänligen notera att svarstiden kommer att vara längre än vanligt.

I dag torsdag den 27 juni och fredag den 28 juni är du varmt välkommen att besöka oss på kansliet vid mer brådskande ärenden.

Vi slår även ett slag för omstarten då vi spelar vår nästa hemmamatch den 20 juli mot GIF Sundsvall. Biljetter köper du alltid för bästa pris via Östers biljettsida och Östergatan håller som vanligt öppet på matchdagen två timmar innan avspark. Boka bord redan idag: ostergatan@ostersif.se

Vill du handla souvenirer och kläder? Webbshopen håller öppet dygnet runt.

Östers IF önskar alla en fantastisk sommar!