Sharp ny partner på matchtröjan

Andreas Skagerlind Östers IF och Janne Aschan på Sharp

Sedan många år tillbaka har Sharp varit en stark partner till Östers IF.

När den nya matchtröjan presenteras finns Sharp med på framsidan.

- Vi på Sharp har marknadsfört oss genom Öster i herrans många år, när beslutet om att ny Arena skulle byggas var vi tidigt ute med att kraftigt utöka vårt samarbete. Samtidigt fick vi förtroendet att utrusta Myran med det senaste inom kassa- och kortbetalnings system, digitala skyltar och kopiatorskrivare, berättar Sharps respresentant Janne Aschan.

- Vi har flitigt utnyttjat vår investering i sponsoravtalet genom reklam, match/kundevent samt utnyttjat arenan som showroom för våra lösningar, fortsätter Janne.

- Det är viktigt med stora partners som satsar på Östers IF. Därför känns det riktigt kul att SHARP tar plats på vår nya matchtröja och att de är med på vår resa tillbaka, säger Andreas Skagerlind som är marknads- & försäljningschef för Östers IF.

- Med både hjärta och hjärna, vi har fått och vi har gett, är det självklart för oss att förlänga och utöka vårt avtal med Öster under säsongerna 2015 och 2016. Då vi från och med nu kommer närmare spelarna med en tjusig SHARP logotype på magen innebär det att vi tar ett steg ytterligare till ett ännu bättre samarbete, avslutar Janne.

Följ Östers IF i sociala medier: