Söndagens matchmeny på Östergatan 16/6

På söndag den 16 juni kör vi igång igen efter speluppehållet! Från 13:00 laddar vi upp inför en ny härlig matchdag med familjedagstema på Visma Arena när Öster tar sig an gästande Östersund med avspark 15:00.

Inför matchen förbereder Östergatan inför en grym matchuppladdning där hela familjen kan äta och dricka gott innan ni tar plats på läktaren. Boka bord redan idag genom att mejla restaurangen: ostergatan@ostersif.se

Östergatans restaurang

Viktig information gällande restaurangen: Inne i restaurangdelen gäller endast publik med ordinarie sittplatsbiljett (ICA-biljetter gäller ej). För entré till restaurangen krävs matchbiljett. Spara pengar och slipp köer  - köp din biljett via Östers biljettsida.

Bordsbokning: Mejla till ostergatan@ostersif.se och ange antalet i ert sällskap.

I restaurangen serveras följande matchbuffé:
Varmrökt lax, 2 x sill, färskpotatis, romsås, sallad, nybakat bröd, smör, brännvinsost.
Kaffe/te & jordgubbar med grädde och maränger ingår.
295 kr

Barnmeny
Franska våfflor, grädde, sylt & choklad
69 kr

Vid köp av biljetter på arenans biljettkassa tillkommer en serviceavgift. Här riskerar du även att hamna i längre biljettköer.

BAR1930

Viktig information: BAR1930 avser medlemmar i East Front och publik som har biljett på Hemmastå. Här har alla medlemmar i East Front 15% rabatt på mat & dryck vid uppvisande av medlemskort. För entré in till arenan sedan så sker det utvändig via Södra kortsidoentrén.

Matchmenyn i BAR1930
Rejäla pannbiffar, lök, rostad färskpotatis, kraftig sky, vitlökssmör, sallad nybakat bröd, smör.
179 kr

Bordsbokning gäller ej i BAR1930. Här har du även tillgång till uteserveringen.
Biljetter på Ståplats köper du smidigast här för att spara pengar och slippa köer.

Varmt välkomna till en fantastisk fotbollssöndag på Visma Arena!