Stötta Fotboll för alla-matchen via EF-kronan

Den 18 september väntar Fotboll för alla-matchen där näringslivet och våra fantastiska partners bjuder på entrén för all publik. Nu har vår fantastiska supporterförening East Front startat igång "EF-kronan" där även du som privatperson har möjligheten att vara med och stötta detta initiativ.

Du skänker antingen 5, 10, 25 eller 50 öre eller 1 kr per åskådare och alla pengar går till Östers IF.

Exempel på hur mycket du kan tänkas få gå in och stötta med:
12000 Åskådare
5 öre = 600 Kr
10 öre = 1200 Kr
25 öre = 3000 Kr
50 öre = 6000 Kr
1 krona = 12000 Kr

Du väljer själv om du vill att ditt namn ska synas på East Fronts hemsida eller om du vill lämna ett anonymt bidrag.

Anmälan är öppen fram till 16 september för att bidra till EF-kronan. Sedermera sammanställs detta av East Front som kommer offentliggörra hur många kronor som du kommer att bidra med per åskådare. Efter matchen kommer det räknas ut ett aktuellt belopp som varje person kommer betala och maila ut betalningsinformation.

För att vara med på EF-kronan - klicka in dig på formuläret på länken nedan och fyll i informationen samt hur mycket du vill bidra med.