Supporterinformation inför Trelleborg 30/6

Stödet såväl hemma som borta har varit helt fantastiskt såhär långt in på säsongen. På söndag den 30 juni spelas den sista matchen för Öster innan Superettans uppehåll. Vi reser söder ut till Skåne för att möta Trelleborgs FF på tuffa Vångavallen. Var med oss när vi tillsammans ska hämta hem tre poäng till Växjö!

East Front anordnar supporterresan med avgång 08:30 från Visma Arena på söndag morgon. Anmälan till bussresan gör du via East Fronts hemsida.

Biljetter till matchen köper du via hemmalagets biljettsida som kostar 120 kr/st oavsett ålderskategori.

Bra att veta:

Bortastå är placerad på den västra kortsidans ståplatsläktare. Ingång sker via Östervångsparken och sektionen är avgränsad från övriga sektioner på Vångavallen. Parkering för bortasupportrar hänvisas till Söderslättshallen, därifrån går du bara en kort promenad genom parken för att komma till bortaentrén.

Ända in i kaklet innan uppehållet! Framåt Öster!