Tack för allt Majje!

En av de stora i föreningen, Mario Vasilj, tackar för sig för den här gången. Mario har spelat för Öster i såväl Allsvenskan, Superettan och Söderettan. De senaste två säsongerna har han varit assisterande tränare i föreningen. Det står nu klart att det inte blir någon fortsättning 2022 och hela föreningen vill tacka Majje för hans insatser och önskar honom all lycka till i framtiden.

"Majje är en fantastisk person som alltid satt Östers IF främst. En ledare både på och utanför plan. De senaste säsongerna har han kombinerat tränarrollen med ett civilt jobb vilket varit en tuff utmaning. Majje kommer alltid att vara en del av Östers IF och vi hoppas att vi kan hitta en roll åt honom i organisationen i framtiden. Det är en person som vi vill ha nära Öster även framöver" säger klubbdirektör Jens Magnusson.

"Jag vill tacka min fru och familj för all stöttning under dessa åren. Ett stort tack också till alla spelare, ledare och övriga som jag fått arbeta tillsammans med. Stort lycka till i framtiden min förening!" säger Mario Vasilj