Tack för allt, Mattias Pavic!

Östers IF vill rikta ett stort tack till Mattias Pavic för alla hans insatser, både på och utanför plan, för föreningen.

Mattias kom till Östers IF från Oskarshamns AIK under sommaren 2016 och har varit föreningen trogen sedan dess. En stor lagspelare som alltid gjort sitt bästa för laget på vilken position han än spelat på. Något som gjort honom väldigt populär hos alla i och kring föreningen.

• Mattias har gjort många matcher för Öster och alltid varit en god representant för vår förening. Han kom till klubben under en tuff tid i division 1 och har varit en bidragande faktor till att klubben nu stabiliserats sig i toppen av Superettan. Det är en person som jag kommer att sakna att träffa varje dag men han kommer alltid att vara välkommen till Visma Arena, säger klubbdirektör Jens Magnusson.

Mattias har också ett meddelande till alla som är en del av Östers IF:

• Tack till medspelare, tränare, personal och East Front för dessa sju säsonger. Det har varit en helt underbar tid som har format mig som både person och spelare, och som jag kommer se tillbaka på med bara goda minnen. Vi ses på läktaren!

Tack för allt, Mattias! ❤️