Tack för ert stöd till Fotboll för alla-matchen

Tack till alla som gjorde det möjligt!

Vi är oerhört tacksamma och stolta över att ha kunnat erbjuda en fri entré-match under temat ”Fotboll för alla” som samlade nästan 10 000 människor under samma tak. Detta fantastiska evenemang hade aldrig varit möjligt utan våra dedikerade samarbetspartners.

Ett stort TACK går ut till alla företag och organisationer som har bidragit till att göra denna kväll oförglömlig. Ert stöd betyder allt för oss och för fotbollsgemenskapen i Växjö.

Givetvis vill vi också tacka all publik och stöd från läktaren. Den tredje högsta publiksiffran under arenans historia kunde noteras. Ni gör skillnad!

Vi ser fram emot många fler magiska stunder tillsammans på planen och hoppas att detta är början på något ännu större.
Tillsammans skapar vi minnen för livet och visar fotbollens unika kraft att förena människor från alla hörn och skikt av samhället.