Toppmatch väntar på lördag

Toppmatch väntar på lördag när GAIS kommer på besök till Visma Arena!

En rafflande toppmatch väntar med viktiga poäng på spel. Öster är i serieledning och möter tabelltrean GAIS i kommande hemmamatch till helgen. Det är upplagt för en fantastisk fotbollslördag i Växjö där prognosen säger soligt väder och 20 grader!

Ladda upp på Östergatan

Östergatans restaurang med uteservering och sportbar öppnar två timmar innan avspark, klockan 13.00, så se till att kom i god tid och ladda upp med oss. Föredrar du att sitta inomhus kan du även reservera bord inne i restaurangen där det serveras en smarrig matchbuffé samt en pannkaksmeny till alla barn. Maila till ostergatan@ostersif.se för att boka bord till ert sällskap. Krävs matchbiljett till hela sällskapet för entré.

Besök souvenirshopen i god tid innan avspark

Kom till arenashopen från 14.00 bakom Hemmastå och inhandla dina souvenirer och prylar i god tid innan avspark. Öppen även under halvtidspausen.

Biljetterna går åt - säkra din favoritplats

Vi går mot en fin publiksiffra! Under eftermiddagen passerade vi 2000 sålda biljetter och östra läktaren tätnar på med folk redan nu. Har du ej skaffat din biljett än så gör det idag på vår biljettsida. Skolkortet gäller i vanlig ordning som fri entré för barn 6-12 år i Växjö kommun på Familjeläktaren och Hemmastå. Har ditt barn ännu inte mottagit Skolkortet finns det att hämta ut i biljettservice på matchdag.

Avspark sker klockan 15.00 och insläpp till arenan 14.00. Kom i god tid och se till att vara på plats tidigt så laget möts av en fin inramning när Stjärnorna i Öster ljuder över staden!