TRUPPEN MOT IK FREJ

Idag gick bussen mot Stockholm och Täby. Match mot IK Frej på måndagen under annandag påsk, avspark klockan 17:30 på Vikingavallen i Täby.

Ledarteamet har tagit ut följande matchtrupp:

Robin Malmkvist, Tobias Andersson, Mattias Pavic, Stefan Karlsson, Calle Johansson, Liridon Silka, Gustav Ahrn, David Johannesson, Oliver Silverholt, Emir Avdic, Dragan Kapcevic, Christian Ljungberg, Jonathan Drott, Anton Andreasson, Victor Ericsson, Filip Örnblom, Joao Pedro, Jonathan Larsson.

Christian Järdler om morgondagens match:

- "Vi har en spännande och lite lurig match framför oss imorgon. Frej har använt 4 olika system på sina 3 matcher och roterat spelare så det är svårt att veta hur de spelar mot oss. Vi gör som vanligt i våra förberedelser och fokuserar på vad vi vill nå i vårt eget spel, hur vi behöver agera tillsammans för att göra en bra match och vilka delar vi behöver justera och förbättra sen senaste matchen. Vi har skador som stör oss men vi har visat att vi är starka och svåra att slå. Våra metoder är på plats och vi jobbar hårt. Vi ska fortsätta att värdera försvarsspelet högt, samtidigt som vi vill vara lite modigare och tempostarkare framåt och vi kommer göra vårt yttersta för att vinna matchen."

IK Frej Täby - Östers IF
Måndag 22 april, 17:30