Varmt välkommen till Östers IF, Gustav Thiel!

Vi hälsar Gustav Thiel varmt välkommen till Östers IF. Gustav är sedan i mitten av oktober anställd i föreningen som evenemang- och privatmarknadsansvarig. Gustav kommer senast från en roll på Stadium Team Sales och har även varit speaker på Östers IF:s hemmamatcher sedan säsongen 2018.

"Just nu pågår ett större förändringsarbete i föreningen, både när det gäller den sportsliga delen och övrig organisation. Allt för att föreningen skall stå så starkt som möjligt inför framtiden. Jag är väldigt glad över att Gustav nu är en ännu större del av föreningen och han kommer bland annat att jobba med evenemang, privatmarknad och merchandise som är prioriterade områden som vi satt upp. Dessutom kommer han att vara ytterst ansvarig för materialhanteringen i föreningen där han kommer att ha stor nytta av sin tid på Stadium. Vi får in ytterligare en stark lagspelare med glimten i ögat i organisationen", säger klubbdirektör Jens Magnusson.

Är såklart väldigt lycklig över chansen jag fått. Att få jobba i en förening som Östers IF är få förunnat och jag lovar att ge föreningen mitt allt. Ser extra mycket fram emot arbetet tillsammans med supportrarna. Tillsammans fyller vi Visma Arena igen", berättar Gustav Thiel.