Volkswagen Atteviks blir ny huvudpartner

Volkswagen Atteviks har sedan 2017 varit premium- och dräktpartner till Östers IF. Nu förlänger man sitt partnerskap till föreningen och växlar upp som en ny huvudpartner. Något föreningen är oerhört stolta, glada och tacksamma över i just denna tid.

Huvudpartnerskapet med Volkswagen Atteviks delas upp kring föreningens olika verksamheter och partnerskapet delas upp för Elit, Akademi & Ungdom samt Öster i Samhället.

Man kommer fortsatt finnas med som dräktpartner till A-laget och Akademi- och Ungdomslag, men också ge hjälpmedel till Öster i Samhället för att arbetet med CSR-verksamheten ska fortsätta att utvecklas.

Mattias Gustavsson, märkeschef Volkswagen:

- "För oss känns det extra viktigt och väldigt glädjande att ha möjlighet att bidra och visa vårt stöd just i dessa utmanade tider, då föreningen och hela dess ytterst samhällsviktiga verksamhet prövas kanske hårdare än någonsin."

Peo Jönsson, försäljning- och marknadschef:

- "Det är oerhört glädjande att kunna meddela denna nyhet under rådande tider. Volkswagen Atteviks har under många år varit en oerhört viktig partner till oss och visar med sitt engagemang och välvilja att man vill fortsätta på det inslagna spåret och växlar nu upp sitt partnerskap där man blir ny huvudpartner till föreningen."

Ett kvalitetsbegrepp sedan 1945

Atteviks finns på sammanlagt 8 orter i Småland. Sedan 1945 har man varit i bilbranschen. Idag säljer man personbilar, lastbilar och transportbilar. Deras mål är att vara nära kunden och erbjuda hög service hos sina auktoriserade verkstäder. Med ett tätt servicenät finns man alltid nära sina kunder.

Välkommen till Volkswagen Atteviks!