Volkswagen/Atteviks förlänger sitt avtal

Östers IF och Volkswagen/Atteviks har kommit överens om en förlängning av tidigare partneravtal för premiumpartnern. Detta innebär att vi även framöver får se Volkswagen- och Atteviksloggan på matchstället.

"Vi på Atteviks och Volkswagen är mycket stolta över att fortsätta utveckla vårt samarbete med Öster under 2019. Vi ser att Öster jobbar med både bredden och sin elitverksamhet på ett sätt som går i linje med våra värderingar. Fotbollen berör och engagerar många i och runtomkring Växjö. Det är allt från Öster i Samhället som vi ser som något väldigt positivt till deras sätt att arbeta med ledare och ungdomar, som gör att vi vill vara en del av Öster. Allt detta tillsammans gör att vi vill samarbeta med klubben på deras väg mot allsvenskan", säger Jens Claëson försäljningschef Volkswagen på Atteviks.

Peo Jönsson, försäljning- och marknadschef Östers IF:

"Det känns oerhört bra att en så viktig partner som Volkswagen/Atteviks förlänger sitt partnerskap med klubben. Att man vill vara med på vår resa framåt, mot Allsvensk fotboll ser vi som ett tydligt styrkebesked. Vi ser med glädje fram emot vårt fortsatta gemensamma arbete."

Vid frågor:

Jens Claëson, Volkswagen/Atteviks - 0470 – 75 31 13