Volontärskväll

Var:
Pressrummet på Myresjöhus Arena

Vem:
För dig som vill gör en ideell insats för Östers IF. Vi vänder oss både till befintliga och nya volontärer. Denna kväll kommer vi att fokusera särskilt på matcher/evenemang och marknad.

Östers IF kommer att representeras av Jens Magnusson (klubbchef), Andreas Skagerlind (marknadsansvarig), Mazdak Shiasi (evenemangsansvarig) och Ron Wähämäki (volontärsansvarig).

På mötet kommer även tränarna Thomas Askebrand och Kalle Björklund samt lagkaptenen Denis Velic att finnas med för att berättat om A-lagsverksamheten och svara på frågor kring denna.

Ingen anmälan krävs men då vi bjuder på fika får du gärna skicka ett mail till ron.wahamaki@ostersif.se om du kommer så att vi kan beräkna antal.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta mig på telefon 0470-731205 eller e-post jm@ostersif.se

Varmt välkomna!

Bästa fotbollshälsningar!

Jens Magnusson